image Σεμινάρια της Τετάρτης, Xειμερινό εξάμηνο 2022-23, Τμ. Κοιν. Ανθρωπολογίας, Πάντειον Πανεπ. image Συμμετοχή της ομάδας εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος του ΣΚΑΕ στη διημερίδα «Η προφορική ιστορία ως μέθοδος και εκπαιδευτική πρακτική» | 25-26/10/202

Θέση εργασίας για κοινωνικό ανθρωπολόγο σε ερευνητικό πρόγραμμα που υλοποιείται από την Ακαδημία Αθηνών

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΥΝΑΨΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΤΟ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟ ΤΟΠΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ DARIAH ΚΑΙ CLARIN (Didital Landscape)» (αριθμός ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. 7982)

 

Η Επιτροπή Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών καλεί ενδιαφερόμενους όπως προβούν στην υποβολή πρότασης συνεργασίας για σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου για τις ανάγκες της εμβληματικής δράσης «Το αναδυόμενο τοπίο ψηφιακής εργασίας στις ανθρωπιστικές επιστήμες στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών υποδομών DARIAH και CLARIN», που υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.), με Φορέα Υποδοχής (ΦΥ) το Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά και Δικαιούχο (ΣΦ) την Ακαδημία Αθηνών (υπεύθυνος: Παρασκευάς Ποτηρόπουλος, Κύριος ερευνητής της Ακαδημίας Αθηνών).

Για την κάλυψη των αναγκών της πράξης ζητείται ένα (1) άτομο με την ιδιότητα του ανθρωπολόγου για την ερευνητική υποστήριξη του έργου για λογαριασμό της Ακαδημίας Αθηνών.

Το άτομο που θα επιλεγεί θα υπογράψει σύμβαση μίσθωσης έργου με τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας- Επιτροπή Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών.

Δείτε την αναλυτική πρόσκληση  >>

 

Ρυθμίσεις ιδιωτικότητας

When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.
This website uses cookies to provide the best possible browsing experience. Please specify the Privacy Settings and/or click Agree to license cookies.